Desværre er gymnasietiden slut

Alting går som de skal. Eller det håber jeg da i hvert tilfælde. Skolen er forbi, eksamenerne starter, og Simon og jeg skalsnart flytte ind til Frederiksberg, hvor vi har fundet en god lejlighed. 75 kvm for 4000 kr. om måneden. Det er et rent røverkøb. Vi kommer til at overtage den engang næste måned, men jeg flytter ikke før eksamenerne er færdiggjort. Det er ret vigtigt, at jeg klarer mig så godt som muligt, selvom jeg nok ikke får besvær med at komme ind på mit studie inde på IT-Universitetet. Jeg glæder mig vildt. Den eneste ulempe ved, at gymnasietiden er overstået er, at det har været de bedste år i mit liv. Jeg har aldrig haft det så godt. Jeg har både svedt og lidt i de 3 år, som føles laaaaang tid, men nu hvor vi er ved enden, føler jeg, at jeg godt kunne trænge til bare ét år mere. Jeg ved jeg kommer til at have det godt i København, men det får svært ved at overgå dette. Jeg kommer virkelig til at savne klassen, og jeg håber virkelig, at vi får samlet os til en klassefest igen, måske julefrokosten, hvor nogle 4.G’er plejer at være med. Vi har været en forskelligartet klasse, med vidt forskellige folk, men vi har dog det tilfældes, at vi har vokset os sammen som en gruppe, som holder sammen. Jeg tror, at hvis nogen spurgte om hjælp, så ville den være der. Ingen ville stå tilbage uden at gøre noget. Især her det sidste års tid, synes jeg klassen er blevet rystet godt sammen. Jeg håber det kommer til at gå alle godt i fremtiden og at vi mødes igen om nogle år, for at se, hvor langt folk er nået i tilværelsen. Fremtiden venter og ingen ved endnu, hvad den bringer. Vi må vente og se.

Af Phillip Phoelich, d. 15 maj 2011

The URI to TrackBack this entry is: https://phillipphoenix.wordpress.com/2011/05/15/desvaerre-er-gymnasietiden-slut/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skriv et svar

